تشکیل نمادین گردان طوفان الاقصی در کوهبنان 

فرماندار کوهبنان گفت: از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان درخواست داریم تا گردان نمادین الاقصی در کوهبنان راه اندازی شود.

اجتماع بزرگ و حرکت خودجوش مردمی برای محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ایزدی، امام‌ جمعه کوهبنان گفت: با اقدامات رژیم صهیونیستی، دل هر آزاده خواهی در جای جای جهان به درد می‌آید در حالی که ذره‌ای ترحم و انسانیت در صهیونیست‌ها دیده نمی‌شود؛ بنابراین در کمال وقاحت به بیمارستان حمله می‌کنند.

او افزود: این غده سرطانی، بیش از ۷۰ سال به ریختن خون مردم مظلوم و بی گناه فلسطین مبادرت می‌کند، در حالی که مردم با دست خالی در برابر متجاوزین ایستاده اند.

حجت الاسلام ایزدی با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)  بیان داشت: همگان باید تلاش کنند تا این غده سرطانی نابود و محو شود؛ البته زوال این رژیم غاصب نزدیک است، چون پایه‌های رژیم به شدت سست و محکوم به زوال است.

او تصریح کرد: زلزله در پادگان این سگ‌های هار مشهود است ؛ بنابراین زوال محو و نابودی رژیم صهیونستی در پرتو وحدت و همدلی کشور‌ها، شدت گرفته است.

امام جمعه کوهبنان گفت: جای تاسف است که برخی عمال کشور‌های اسلامی از رژیم صهونیستی حمایت می‌کنند؛ اما منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره برای نیرو‌های مقاومت امید بخش بوده است. 

او افزود: جوانان فلسطینی آماده‌تر از همیشه هستند که این مهم، نوید بخش پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین است..

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان نیز در این تجمع گفت: قلب تمام انسان‌های آزاده جهان، امروز به واسطه جنایات رژیم صهیونیستی به درد آمد و همگان با مردم بی گناه ابراز همدردی می‌کنند و جا دارد از حضور دانش آموزان که در محکومیت عمال کودک کش شرکت کردند، قدردانی کنم. 

او ادامه داد: حمله به بیمارستان و شهادت جمعی از مردم مظلوم را محکوم و بیان می‌داریم که صهیونیست‌ها از شیطان و حیوان‌های درنده پست تر هستند؛ چون با بی رحمی تمام آدم کش هستند.

مجید توکلی تاکید کرد: از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درخواست داریم تا گردان نمادین الاقصی در کوهبنان راه اندازی شود که عاشقان و منتظران ظهور با فرمان ولی امر مسلمین جهان به صورت خودجوش برای دفاع از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل حضور پیدا کنند. 

او بیان داشت: جا دارد از سردار دل‌ها که محور مقاومت جهان اسلام و حامی مظلومان و مستضعفان در جای جای جهان بود یاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار